Solmaz-Papatya cauuv1 canım erken gebelik yaptım onun için belki gölge silik çizgi çıkar diye oda yok
-guzelanne1 Canı bende 21 inde pik gördüm iki gün önce erken gebelik yaptım negatifti bu gün tekrar yaptım yine bir şey çıkmadı erken mi acaba yoksa gerçekten yok mu moralim çok bozuk
Solmaz-Papatya -guzelanne1 valla bilmiyorum canım ne yapacaz bilmiyorum o kadar yumurtlamada görüyoruz degerlendiyoruzda gerisi gelmiyor olmuyor tutmuyor insanın canı cidden çok sıkılıyor
Solmaz-Papatya -guzelanne1 canım benimde 21 de catladı yumurta ama 21 22 bağlayan gecede ilişki oldu 22 23 ilişki olduysa onu mu baz alacaz bilmiyorum
-guzelanne1 cauuv1 bir önce ki gebeliğimde çatlamadan 11 gün sonra pozitif görmüştüm ama düşük yaptım kalbi durdu maalesef o yüzden o zaman gibi düşünerek test yaptım ama çıkmadı kesin yok dedim bende
-guzelanne1 Solmaz-Papatya aslında yumurtlamadan 14 gün sonra adet olmuyormuş eğer olmazsak ona göre yapmamız daha mantıklı gibi o 14 günde her türlü döllenip idrara geçmesi lazım çünkü
Solmaz-Papatya ezgickm iki gün önceki testimin kurumuş hali canım o gün atamadım bugünde kahverengi akıntı pembemsi gördüm bakalım yarında regl günüm zaten