GoncaNur35 Merhaba 🌸Antalyada tavsiye edeceğiniz kadın doğum doktoru ve hastane olarak tercih ettiğiniz nereler öğrenebilirmiyim🤍
Nesonunbeybi GoncaNur35 ben araştırmalar sonucu medstar Koray duman hocamı tercih ettim isterseniz araştırabilirsiniz
Gzmokuyan Nesonunbeybi Bende koray duman a gidiyorum. Normal doğum mu oldu sizin? Doğum sırasında hocanın tutumu nasıl?
Gzmokuyan Gebeyim Siz memnun kaldınız mı? Benimde doğumuma az kaldı. Koray hoca nıtmal doğum yanlısı diye gidiyorum. doğum sırasında nasıl sizi rahatlatıyor mu
Busra-0760 Nesonunbeybi evet canım ben 1 buçuk yıldır gidiyorum şuan 30+3 haftalık hamileyim Bence kafanın da uyuşması gerekiyor
Busra-0760 Serifebk7 şuan muayene ücreti 1015 tl geçen yıl 600 tl idi Hiç genel toplam yapmadık 🤦♀️ kapsamlı kan ücreti 600 tl şeker yüklemesi 580 tl Böyle söyleyebilirim
Nesonunbeybi Gzmokuyan daha olmadı 32+6 olduk hala Koray hocayla devam ediyoruz genel tutumunu seviyorum eminim doğumda da iyidir normal düşünüyoruz
Nesonunbeybi Gzmokuyan nst ye ne zaman soktu sizi acaba benim haftaya girecek miyim acaba 🥹 amin inşallah 🩷💙