Swan97 benim doktorum izin vermişti doğumdan 4-5 gün önce yaptırdım. Aslında ne kadar kalacağı v.s. biraz kirpik yapınıza, cilt yapınıza gire değişiyor, mesela yağlı cilt ise daha çabuk dökülüyor, kendi kirpikleriniz çok zayıf ise o da çabuk atıyor v.s. ben aslında doğuma iki hafta filan varken gittim yaptırmaya, bana kendi kirpiklerim çok ince olduğundan şimdi yaparsak doğuma kadar dayanmaz dediler, 4-5 gün önce çağırdılar. 20 gün kadar rahat gitti bende sonra yavaş yavaş dökülmeye başladı, neredeyse bir buçuk ayda tamamen döküldü, hatta hala tek tük kalanlae vardı ben onları zeytinyağı ile filan ovarak kendim çıkardım. Yani bir hafta kadar önce yaptırmak yeterli olur diye düşünüyorum