minikmucizemm_ Kızlar selam adetıme pc uygulamasına göre 8 gun var ama suan cok hafıf lekelenme tarzında 1 damla kadar kanama geldı peçeteyle sılınce ve akıntımda mevcut yerlesme olma olasılığı varmıdır bilgisi olaan
Hilal0711 Benimde yerleşme kanaması gibi kahverengi kanamam oldu sizin gibi daha 8 gün vardı ama neden böyle oldu bilmiyorum
minikmucizemm_ @Hilal0711 bende bilmiyorum gecen ay aşılama olmustum olumsuz sonuclanmıstı bende saldım belkı bu ay kendılıgınden olusur dıye dusundum