Emferr -guzelanne1 bende yaptım 2 3 saat sonra tekrar baktım bu şekildeydi siz hamilemisiniz acaba merak ettim
ermelek1 Of çok uzun saatler geçmiş üstünden yine istersen bir erken gebelik testi yap fakat belli bir dakikadan sonrası sayılmaz diye bir şey yazıyor olması lazım yine de hakkında hayırlısı olsun
-guzelanne1 Sevgikaya1525 iki gün önce erken gebelik yapmıştım negatif çıkmıştı adetime iki gün kaldı eğer adetim geçerse o zaman yapayım di mi
-guzelanne1 Emferr hayır değilim maalesef yumurtlamadan tam 14 gün sonra adet oldum ben kürtaj oldum 25 Ekim de o yüzden doktorum bir adet gör demişti yumurtlama olunca değerlendirdim ama olmadı vücudum temizlendi şimdi adetim bitti tekrar denemelere başladık
-guzelanne1 Emferr canım zaten ben kuruma çizgisi olduğunu düşünüyordum paylaşırken de. Gerçekten olunca pembe oluyor böyle hayalet çizgi olmuyor genelde