snglaltn yaz bebeklerini görünce zaman nasıl da hızlı geçiyor diyorum) ağustosta doğdu bebeğim klima olduğu için ilk 2 hafta biraz uzun kol giydirdim, bazen ince 2 kat. Siz bence ince uzun kol, bi de alt giydirebilirsiniz ilk 1-2 hafta, tabi bebeğinde komtrol edersiniz. Sonrasında mutlaka ince kısa kol bence