12+0 dan selamlar 🙋🏼♀️ mide bulantısı, yanması hazımsızlık, gaz sancısı, geçmeyen susuzluk hissi ne ararsanız var 😄 yarın kontrole gideceğim. Cinsiyet konusunda tahmin beklentim yok şuanda çok erken olduğu için sonradan yanlış görmüşüz gibi bşey duymak istemiyorum. İkili tarama yapılır mı bu hafta sadece onu merak ediyorum bakalım