Ayshrdll bende de var 😔 2 hafta önce başladı şu an 39+4 üm.
2 haftadır kalça içindeki sinir şişiyor bazen bacağıma iniyor ve topallıyorum. Doktor bebek baskı yapıyor sinirlere dedi🤷♀️
İnternette araştırmamızda eşim siyatik ağrı diye Bi terim buldu ki sanırım bu yaşadığımız o ağrıya giriyor.
Doktor nimes diye Bi ilaç yazdı o jelle eşim masaj yaparken tam acıyan noktaları bulabiliyor yani bildiğiniz sinirler hasar almış bebişim baskı yapıyor bir güzel.
Doğuma kadar böyle gider,normal doğuma engel değil ve doğumdan sonra geçmeme durumunda da ortopediste yönlendiririm dedi doktor.