Sukut66 Merhaba arkadaşlar bu gece yatış yaptm sabah sezeryanim var bu mesajı okuya herkesten dua istiyorum serklajli ve riskli Bi gebeligin sonuna geldik hamd olsn bekleyen isteyen sabreden herkese rabbim sonu gormeyi nasip etsin
Hka_hilal Sukut66 allah yar ve yardımcın olsun 🤲🏽 ben de serklajlıyım benim de cuma günü doğumum sen de bana dua et rabbimin izniyle sağ salim kavuşalım yavrularımıza 🥰🤲🏽🧿
eda23536 Sukut66 çabucak iyileşin inşAllah ağrısız sancısız 🙏🏻 bende serklajlıyım kaçıncı haftayı gördünüz siz 🥰