Melha evet şuanlık bebeğe bi zararı yok ama sen yediklerine dikkat etmezsen sıkıntı mesela benim son ayım olduğu için tamamen hormonel birden şekerim düşüyor bebekte benden beslendiği için onunda şekeri düşüyormuş doktorum öyle söyledi ve yakın takip edilmem gerekiyordu ben haftada bir gidiyordum doğumuma az kaldığı için haftada 2 gidiyorum kilo alımımız az da olsa var o rahatlatıyor beni ve dahiliye doktorum da kesinlikle psikolojiyle bağlantılı olduğunu üzülmemem gerektiğini hatta ani heycanlanmamam bile gerektiğini söyledi o yüzden sizde üzmeyin kendinizi adapte olmaya bakın