Arkadaşlar gecikmemin 5.günü ve düzenli olan bir insanım ilk defa böyle oluyor süt kesiği gibi ciddi derecede akıntım var koku yanma kaşıntı vs yok ve yapışkan olduğunu fark ettim
Sizce gebelik var mıdır varsa test yapsam çıkar mı?
Lütfen yardımcı olun bana 🙏🏻