Tictack 10 gün kadar öyle oldu benim, taburcu olurken verilen ağrı kecici ve antibiyotiği düzenli kullanmıştım. 10 gün sonra baya hafifledi, şu an 3 buçuk ay geçti hala çok ayakta kalınca, eğilip kalkınca filan ağrım, dikiş yerimde batman oluyor maalesef. tamamen ne zaman gececek ben de bilmiyorum