İlk hamileliğimde 9 ay prilam kullandım. Bunda da aynı ama ilaç içmeme rağmen bulantım çok fazla hiçbişey yiyemiyorum desem yeridir. Yemek düşüncesi bile midemi bulandırıyo. Neden böyle oldu anlamıyorum. Böyle olup çözüm bulan var mı? Doktora danışmalı mıyım? Yoksa normal mi