Arkadaşlar bebeğim 22 haftalık hamileyim ama ultrasonda 19 haftalık olarak görünüyor böyle bir durum yaşayan ve daha sonra düzelen var mı neler yapmalıyım yani benim yediğim kadar protein yiyen yoktur sabah bol yumurta peynir süt akşam ve öğlen bolca et yerim bazen yarım kilo bile olur yani yediğim. Bolca ceviz kefir ayran yeşillik her gün yarım avokado kaşar balık vs de yiyorum kendim de yapılı biriyim ama eşimin tarafı minyon diyabetim var araştırmalarıma göre diyabet bazen bebeği geliştirmeyebiliyormuş doktor rapora normal yazmış ama bana küçük geldi