Bende bu şekilde çok ikilemde kalmıştım 28.haftada şeker yüklemesi yaptırdım bebeğim hep önden gidiyordu şuanda da iri bir bebek ve bugünkü muayenemde dahi doktor şeker yüklememi sordu iyi ki yaptırdım dedim siz iyice araştırın en doğru kararı siz verirsiniz