Hamilelif benimde son günüm 4şubat 38+6yım şuan ama tansiyon yüzünden bekletmek istemiyo dr yürü hergün dedi ama gelen giden yok. Üstelik serklajlı geçirdim hamileliğinmi rahim ağzı yetmezliği var bende erken doğum yüzünden 1bebeğimi kaybettim. 2cme yakın açıklığım vardı salı günü ama doğası yok galiba