merhaba sürekli tekrarlayan mantar enfeksiyonu yüzünden perşembe günü doktorum vajinal lazer yapalım dedi bende kabul ettim ama çok korkuyorum ağrılı açılı bir işlem mi bilmiyorum doktorum öyle çok açılı bir işlem değil dedi ama ben genede bi tırstım yalan yok valla 😅
Doktorum çok güzel açıkladı vajinal lazeri doktoruma çok güveniyorum ondan yana sıkıntı yok eğer varsa aranızda yaptıran bilgi verirse çok sevinirim