couleurcerise Kızlar son 2 kontrolde bebeğim baş geliş değildi makat geliş duruyormuş şimdi de hareketleri yanlarda hissediyorum tekme mi yumruk mu emin olamıyorum ama yukarda göğsümün altında değil yani acaba dönmedi mi hala
aysegul2812 couleurcerise bizimki de daha dönmemiş poposu midemde resmen yan yatıyor ultrason da gördük ayakları sağ da solda falan 😂😂
12betul couleurcerise 31 de baş aşiağı idi zaten hissediyorum ayakları mideme doğru boyutun dan anlıyorum . Mide kısmıma baskı yok . Yarın 33+4 oluyorum muayene var bakalım hala aynı yerde mi
Gunduzanne couleurcerise yanlarda ama çok güçlü vuruyor değil mi ? Otururken yatarken o vurmasıyla sizde pozisyon değiştiriyor musunuz
kbratrkylmz Ya bende 32.hf da benim de aynı şekilde. Bugün gittim hala dönmemişti. Ama 37 ye kadar dönme ihtimali varmış
couleurcerise aysegul2812 Benim de öyle göbek deliğimin yanında top gibi oluyor bazen sert poposu mu anlamıyorum 😂
kaderakgun1 32+4 ben de de hala yan duruyor çok canımı acıtıyor sizde de öyle mi karnım patlayacak gibi oluyor bazen