Yani aslında beklememizi biraz daha hormonların normale dönmesini istedikleri için istiyorlarmış düşükten sonra mesela gebelik testleri hep pozitif çıkabilirmiş o yüzden bir regl görmeyi öneriyorlar ama regli olmadan hemen gebe kalıp sağlıklı doğuranları da okudum inşallah ben de onlardan biri olurum çok hevesli ve heyecanlıyım