eflin-svm Masal7778 bence ikisi de olmamalı aşkım aybarsa herkes takımım durumda çevremde beş kişi koydu bunu bana güzel gelmiyor kutay alp de ağır bilemedim
bengonca Masal7778 bu forumda benim gibi klasikten yana olan bir sürü hanım var bu cümle çok hoş olmamış bence küçümser gibi olmuş… Muhammed Mustafa koyacağım oğlum olursa. Siz en güzelini seçersiniz tabi ama bende aybarsı beğendim. Sağlıkla gelsin