Bebeğim 15 günlük öncesinde göğüslerim şişerdi 2 saate korkardım mastit olmaktan sağardım geceleri zor uyurdum göğüs doluluğundan ama 2 gündür yumuşaklar gümüş kapak kullanıyorum içi dolardı süt, göğüs pedim ıslak olurdu şimdi onlarda yok . Bebeğin çişli bez sayısı iyi ama birden neden böyle oldu anlamadım