kızlar selam.. gebelik haberim yeni, kendime Bursada bir doktor araştırıyorum. Şehir hastanesinde takipli doktorun ameliyata girmiyormuş sanırım. o biraz korkuttu. özellerden fiyat aldım ama makas çok fazla, bir muayenehaneci 1000 tl biri 1750 biri 3500 dedi..
doğumda da anlaşmalı oldukları hastaneye göre ücret değişiyormuş. siz hangi doktora ne kadar ücret ödeyerek takiplisiniz? doktorunuzu önerir misiniz? bilgi verebileceklere kocaman sarılıyorum..