seyma0661 bana tekrar yükleme yapılmadı. İlk yapıldığından sonra sonra doktorum diyet yapmamı ve sabah aç ve tok, öğle ve akşam tok olmak üzere evde kendim ölçmemi istedi. Kendi doktorum da, endokrinoloji uzmanı da tekrar yükleme istemedi. Yanlış yönlendirmeyeyim yine de ama gereksiz geldi bana tekrar yükleme. Yine de bilgim yok, sizin tercihiniz