Oyku2602 ayy aynı benim ki gibi 😄 karnım çıkıcak gibi bi ağrıydı resmen dayanılmazdı 7 gün gecikmişti ondan yaptırmıştım testi çıkmamıştı normalde adetim düzenlidir de 25 gün arayla olurum sonra 31 mayısta da çok bi gecikmem yoktu ama yinede gecikmişti bende sizin gibi nasıl olsa çıkmıcak stres bari yapmıyım kafam rahat olsun diye yaptım çıktı şimdi 30+4 haftalık olduk bile oğluşumla sizede hayırlı olsun inşallah 🥰 😍