Manuel olanları taşıması çok daha kolay diye düşünüyorum. Pikniğe bi yeşilliğe gittiniz koyun bebek de rahat rahat oyalansın. Elektrikli insanı sınırlıyor ve bazı doktorlar da tavsiye etmiyor.
Bende eskiden kalma nuna leaf var, taşıması pratik değil ama sağlam. Olmasaydı babybjörn muadili olanlardan alacaktım.