30 Kasım planlı Spinal anestezi ile bebeğimi kucağıma almak nasip oldu. Buraya hastanem ve doktorum hakkında bilgi vermek için yazıyorum. Öncelikle doktorum Zeynep Akçöltekine şükranlarımı sunuyorum kendisine 30 haftadan sonra gitmeme çok ılımlı, sahiplenici ve sakin tavrıyla bana çok güven verdi anlayışı için teşekkür ederim… Her hususta bana ve ekibime güven dedi beni hep rahatlattı. Sonra ameliyathane Ekibi çok anlayışlı ve sabırlıydı benim tepkilerim çok fazla oldu ama asla kötü bir şey söylemediler başımı bile okşadılar bir hemşire elimi bir an olsun bırakmadı… Üst kata çıkınca her biri ayrı ilgiliydi bütün hemşirelerin. En önemli husus bebek hemşireli 7/24 ben ve bebeğimle ilgilendiler süt gelmediği için kaşık biberonla takviye verdiler yeri geldi altını dahi temizlediler. Haklarını ödeyemem çok iyi baktılar. Gerçekten herşeyin para olmadığını hissettiğim bir hastane idi. Ne anlatsam az kalır.