Merhaba anneler sizlere bir sorum olacak bebeğim 5. Aya girdi 3.5 aylıktan beridir meme reddi yaşadık bi kısım sağarak devam etmeye çalıştım ama sütüm azaldı emmeye göre sağımda az çıkıyordu gün geçtikte sağmadım azaldığını biliyorum. Sorum şudur şimdi bu Bestlak damladan alıp aynı şekilde tekrar düzenli sağıma dönersem sütüm artar mı? Mamayı bırakmak istiyorum bebeğime haksızlık ediyormuşum gibi hissediyorum 😔 Bilgisi olanlar rica edersem yanıtlayabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim ❤️