Melosum34 Ocakta doğumum olacak sezeryan kansızlık var bide ameliyathane soğuğu içimize işliyor malum ben bir tane orta kalınlıkta takım koydum çantaya bir tane polar pijama takımı ama içime sinmedi önü düğmeli olsun ya da kolay açılsın istiyorum öyle bir model var mı terlik ve tacım lacivert renk uyum sağlasın istiyorum kalın olsun üçlü takımlar çok hoşuma gidiyor ama hepsi ince sanki
Imasleeper Melosum34 anne hırkalarından alın yanınıza birde çift kat çorap.. ben nisanda doğum yapmıştım hava ılıman diye ince giydim ama off off neydi öyle o gaz sancısı düşmanıma vermesin bir vurdu böğrüme 😂 akıllandım şimdi temmuzda doğurcam ama yanıma yine de kalın şeyler alıcam
Luna93 Melosum34 peluslu evde giyilen kalin uzun hirkalar var ya, ismi neydi unuttum, hani bornoza benzeyen ama onun yumusak olani, o cok mantikli olur, onden baglamali hemde
DENIZ_55 Imasleeper ay bak bunu okumak iyi oldu benimde nisanda gözüküyor sezeryan olacağım için mart nisan arasında diyorum bunu okuduğum iyi oldu aklımda bulunsun yazıyım 😊
Melosum34 Imasleeper babaannemin ördüğü yelek 1 tane polar atkı iki çorap koydum zaten giderken illa ki mont altına giyerim hırka diye düşündüm ama bir de polar lohusa takımı istiyorum 🙂
Melosum34 Luna93 evet ama bu şekilde takım olarak istiyorum ben çünkü ince hepsi evdekilerin 🥲bir tane polar var oda düğmeli değil önü