Zezgi23 benimde arkadaşım sizin gibi 2 çocuğu var ikisinde de regli bir gün geçmiş ve test yapmış düzenli olduğu için ben bir gün geçse anlıyordum dedi, bende hiç anlamıyorum bu işlerden ama yani isterseniz bi yapın ☺️
Ha bi de buraya yazmıyorsunuz ana ekranda sağ üst köşede bi düğme var oraya basıp başlık açıp yazıyorsunuz, belki burdan da gören olabilir bende tam bilmiyorum ama başlık açıp yazarsanız görmeleri daha kısa sürer diye düşünüyorum