20+2 deyiz. Bugün detaylı ultrasonum vardı bebeğin kalbinde ve bağırsakta parlaklık Birde koroid plakaya kisti gördü. İleri zamanlarda kaybolacağını ama istersem amniyosentez yaptırabileceğimi söyledi. Başına gelip ilerleyen haftalarda kaybolan var mı ?