didm6134 S_Seda00 16.haftada erkek dendi bana ısrarla 20.haftada gittigimde kız oldugunu kordonda erkek sanmışlardır kızlarda yanılma payı çok oluyor dendi haftaya cuma ayrıntılı ultrasonumuz var onu bekliyoruz artık emin olmak için 😑😑
Dilaraklnc3 S_Seda00 erkek benim kesin dedi doktor ama yinede detaylıyı bekle derim kuzenime 5 ay erkek demiş sonra kız demiş😅
S_Seda00 Dilaraklnc3 benim dün kafam allak bullakti bugün yine farklı bir doktora gittim kız dedi bu sefer kesin kız 😂