Merhabalar, 3 yıldır bebek isteyip tedavi görüyorduk. Geçen hafta gebe olduğumu öğrendim şükürler olsun. Henüz keseyi bile göremedik bu hafta tekrar gidicem doktora. Geçen hafta çok fazla kasık batmam vardı. Bu hafta ara ara regl olacakmışım gibi ağrı gelip gidiyor başka da hiçbir belirtim yok. Uyanıkken hiçbir sıkıntı yok ama uyurken gebe olduğumu unutuyorum. Yaklaşık yarım saat önce koltuğa uzanırken uyuyakalmışım bi anda yapacağım işler aklıma gelip sert bir kalkış yaptım sanki mekik çeker gibiydi. O arada alt karnımda sert bi acı hissettim ve tekrar uzandım. Yarım saattir de alt karnımda ince bir sızı var. Keseyi bile göremedik ama ben ona zarar vermekten korkuyorum. Daha önce başına gelmiş olan var mı