Cok gecmiş olsun inşallah sağsağlim kucağıba alır bebeğini. Yani yaşamadım ama suyu geldiği icin mecburi doğum olucak o kesin o halde bekletemezler cünki riskli olur. Bol bol su icsin havuc suyu iyi diye duymuşdum🙄 ondan haric nst de sadece 26 gördüyse, 26 sancı olmuyor benim hep 20-30 arası onu sancı saymıyorlar canım, hisettiği bir ağrısı sancısımı var onumu kast etti acaba