Mom6535 Beyzaaldemir böyle yapmaman lazım stres çok sıkıntılı bir durum gebelikte zaten bir noktadan sonra artmıyor desem yeridir 10. Haftada en üst noktaya ulaşıyor ve öyle kalıyor zaten beta