Beyzaaldemir Arkadaşlar en son 29kasımda verdiğim test 14.629du ben daha fazla beklerken bugün 25.875 çıktı. Moralim çok bozuk bu yükseliş az geliyor bana yarın doktora gideceğim böyle bir durum yaşayan var mı allah korusun dış gebelik olabilir mi?
gizem_esmr Beyzaaldemir kimyasal gebelik geciriyor olabilirsiniz o sekildeyse bebek ve kese görünmeyecektir 🙏
Imasleeper Beyzaaldemir doktor bilir dış gebelik olup olmadığını, tabii ama sağlıklı bir gebelik değil maalesef 4 günde bunun x4 katı artmalıydı
gizem_esmr Beyzaaldemir kese gorunduyse kimyasal gebelik degil dıs gebelik suphesi olabilir diye biliyorum en dogru karari tabiki dr verecektir 🙏
Eda42_ Beyzaaldemir Ee niye o zaman tekrar tahlil verdiniz ki doktor ne dedi de siz böyle bir şey düşündünüz
Beyzaaldemir gizem_esmr tahmini 6-7 haftalığım yarınki kontrolümde ultrasonda belli olur mu dış gebelik ya da boş gebelik olduğu?
Nacyax gizem_esmr dış gebelik olsa kese hiç görünmez canım dış gebelik değil ayrıca artışı bu kadar da olamazdı
Eda42_ Beyzaaldemir Sizde benim gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ kendimize boşa stres oluyor geçen bende öyle verdim sonra aman şükür kese görüldü inşallah bebeğim de kalp atışını da duyarım dedim kan tahlili ile anlanacak birşey değil dış gebelik olsa zaten doktor direk söyler rahimde olmadığını boş gebelik de ancak zaman hafta belirler o yüzden hiç kötü düşünme ben düşünmüyorum dua ediyorum Rabbime sığındım inşaallah evladım benimle herşey yolunda gidecek Hayırla sağlıkla kucağıma alacağım inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
Basakcim Beyzaaldemir 14 e 25 mi değeriniz yoksa 14000 e 25000 mi🤭 eğer 25000lerdeyse zaten kese de görünmüştür artık beta takibi yapmanızın anlamı yok
Beyzaaldemir Basakcim evet 25bin geçen hafta gittiğimde kese göründü ama dr çok küçük olduğunu söyledi o yüzden test yaptırdım bende düşüyor mü ne kadar artıyor diye
gizem_esmr Beyzaaldemir evet belli olur ben 6. Haftamda kimyasal oldugunu ogrendim umarım dusundugumuz gibi degildir kendinizi strese sokmayin bakalim dr ne diyecek hakkinizda hayirlisi olsun 🥰
Nacyax Beyzaaldemir geçen gün bi postta 8 haftalıkken betası 15 bin di bence bu konuda endişelenmeyin beta kişiden kişiye değişiyor benimki de 7 haftalıkken 37 bindi bende ikiz sanmıştım değere göre eğer kese göründüyse ve doktorunuz size boş görünüyor dememişse bi sıkıntı yoktur inşallah kendinizi strese sokmayın 🥰🥰