Panik atak mıyım değil miyim bilmiyorum ama çarpıntım var kalbimle alakalı problemim var ve iki doğum türünü de yaşadım. Normal doğumda gayet rahattım, sezaryende ameliyat masasına yatınca tansiyonum falan düştü nabzım hızlandı ameliyatımın başlaması için acil doktorumu çağırdılar.