BirAnneecik Bir kızım var adı Aymelek ikinci hamileliğim kızım olacağını öğrendim aklımda aybüke ismi var sizce nasıl? Ve hiç tanıdığınız var mı aybüke isimli bebek nasıl uysal oluyorlar mi? 😇
myavocado BirAnneecik aymelek çok güzel bir isimmiş ilk kez duydum 😍 Aybüke de çok güzel olur ama Aybüke ismi çok fazla var. uyumlu olarak aklıma gelen aysima güzel, bir de bir arkadaşımın ismi aysuda idi, az rastlanan güzel bir isim o da.
BirAnneecik myavocado Kayınvalidemin ismi bende çok şaşırmıştım çok hoşuma gitti 🥰 aysima da aklımda. Aysuda değişik ve güzel hemde hiç duymadım bunu da yazayım 🙏🏻