Aden35_yn zeytinyağı vermekten çekinmeyiniz lütfen asidi düşük bir zeytinyağını bir çay kaşığı kadar hergün verebilirsiniz gaz ve kabızlık sorunu da en aza inmiş olur. Bebeğim 20 günlükken doktorum önermişti. Kilo alımına da çok faydası oluyor. 😌 Ve sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal