İlk çocuğumda stokke kullandım, çok dayanıklıydı gerçekten, kumda bile sıkıntısız ilerliyordu. Ama aşırı hantaldı. Sonra sattım, daha yüksek bir fiyata gitti hatta. İyi yatırımdı.
Şimdi daha hafif ama kaliteli bir model istiyorum. Mamas papas ın bir modeli hoşuma gitti ama araştırma aşamasındayım şimdilik..