tosuncuk25 Doğuştan bir böbreğimde at nalı yani cift böbrek durumum var. 15 haftalik hamileyim. Benim durumumda olup normal ve sezaryen dogum yapan var mi? Doktorum sadece idrar yolu enfeksiyonu riskin olur baska bisey olmaz dedi ama merak ettim?