bkdusunenanne bboran bir fikrim yok ama mutlaka doğum anlamına da gelmez nişandan bi süre sonra yada bi kaç gün sonra doğum başlıyor diye biliyorum
dilaradoyan bboran nişan genelde doğum belirtisi oluyor doğumun yaklaştığını gösteriyor. O haftalarda genelde ciğer geliştirici yapılıyor. Ama doktorunuzun ne söyleyeceği çok önemli tabiki. Kontrole gittiniz mi ne dedi doktorunuz
bboran bkdusunenanne şuan takip ediyorum bebek hareketlerını kasılma vs olmuyor sadece nişan geldi bakalım en azından 35 haftayı falan görsem iyiydi 🥺
bboran dilaradoyan doktoruma fotograf attım sadece takma kafana yazmış ama yinede insan korkuyor. Doktorum bıraz rahat etmem için panik olmamam için genelde böyle cevaplar veriyor oyuzden acaba böyle bişey başına gelen var mı dıye yazmak istedim
Nhur Ben nisanim geldikten 4 gün sonra doğum yapmıştım doğum belirtisi diye geçer yani benim bildiğim bu hani 1 hafta sonra olur günler sonra olur onu bilemem ama üstte yazılanlara katılıyorum ciğer geliştirici iğne olman lazım diye biliyorum