Kızlar 24+4 haftalık hamileyim . Hamileliğin başından beri bel ağrısı yaşıyorum siyatik ağrıymış doktor öyle dedi. Bide son 10 gündür filan karnımın içi acıyor sanki geriliyor içten . Sonra sertleşiyor geçiyor . Bunun anlamını bilen var mı doktor randevuma daha var . O yüzden burdan sormak istedim . Ayaktayken uzun süre oturunca ya da fazla yorulunca oluyor genelde ama uzanırken dinlenirken olmuyor