_Feslegennn__34 Mrsmlyy bat 8 dün test negatif çıktı adete 7 gun vardi erken yaptım belkıde o yüzden çıkmadı bel ağrım başladı ve bundan önce en belirgin belirti kasık bel ağrısı aşiri baş dönmesı göz kararmam olmuştu ve bu belirti mi bilmiyorum ama burnum durup dururken kanadi bugün
Hatice_11 Mrsmlyy kasık ağrım var kuzum Bir de gün içinde uykum geliyor halsizliğim var bugün test yaptım Bir şey çıkmadı günümün geçmesini bekliyorum
Mrsmlyy Meryemld benim ilk tek taraflı sancı oluyordu şimdi kasığımın ortasında bi doluluk var adet olacak mışım gibi bide sırt ağrım başladı merakla bekliyorum test yaptınız mı
Meryemld Mrsmlyy bendede doluluk vae ya. Ayaklarımı karnıma çekip oturunca çok rahatsız oluyorum. İlk kez böyle seyle karsilastim. Bat 6 insallah hamileyizdir
plajterligi Mrsmlyy aynı doluluk hissi sebebiyle 1 Aralık akşamı kan verdim ya şelale gibi adet olacaktım ya da bir bebiş vardı, beta 44 çıktı 🫶🏼 6 Aralık adet günüm o güne doktor randevum var bakalım sonuç nasıl olacak
Melikesu @Meryemld @Mrsmlyy Benim göğüslerim ağrıyo gibi ama adet olacak da olabilirim bilmiyorum. Sırt ve bel ağrım var ağır işte çalışıyorum ondan olabilir bilmiyorum 😂
Mrsmlyy Melikesu benim normalde boynum ağrır iş yaptığımda ama bu sefer sadece sırtım ağrıyor hem ayakta hem otururken benide bi şüpheye düşürmüyor değil 😄
anneolucam Bat 4 sadece herşeyi belirti sanmayın heves etmeyin her ay kursağımda kaldığından biliyorum😇
Gmzexx anneolucam ben de senin gibiyim 😂 artık rüyalarımda hamile olduğumu görüyorum sanırım hep rüyamda görecem 😂
Melikesu Mrsmlyy Bende herşeyde şüpheye düşüyorum gerçekten. Sonra kendimi heveslendirmeme çabasına giriyorum. Yok yaa değildir hep oluyo sonuçta falan derken buluyorum kendimi çok ilginç şeyler oluyor hayatımda gerçekten 😅😅
Arassmoomm Benim dee bat 6 aralık, kasık agrım var ve adet olacak gibi agrılarım var, test yapmaya cesaretim yok , 2ci olacak inşallah olursa
Meryemld Ben hiç bir zaman göğüs ağrısı çekmedim regl olurken. Şimdide yok göğüs ağrım ve hassasiyeyim
Meryemld plajterligi ne güzel yaa tebrik ederimmmm inşallah bebişinizi sağ salim kucağınıza alırsınızz
Mrsmlyy plajterligi hayırlı olsun çok sevindimm 🥰 benim normalde adet olacakken komple kasığım ağrırdı ama şuan sadece ortada ağrı var hiç böyle bişey yaşamamıştım
Mrsmlyy _Feslegennn__34 erken yapmışsınız testi bende yapacağım ama kendimi tutuyorum yanlış sonuç almamak için Allah hepimize nasip etsin inşallah 🙏
Asena6532 _Feslegennn__34 benim de bat 8 klomen kullandım bu ay.İnşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız
Sny_hkn10 _Feslegennn__34 merhaba ☺️ geçtiğimiz aylarda denk gelmiştik yine bat aynı 7si gösteriyor program ben de test yaptım ama negatif eviriyorum negatif çeviriyorum negatif 😅
_Feslegennn__34 Asena6532 ben bu ay bişey kullanmadım diğer ay kimyasalla düşük yaptım kimyasaldan sonra gebe olan çok oluyor belki benimde olur diye bekliyorum sizde inşallah güzel sonuç alırsınız inşallah
plajterligi Arassmoomm ovülasyon takibi yapmadım, uzayan akıntı, göğüs ağrısı ve sol kasık ağrım oldu 12-17 Kasım arası 19-20 Kasım gibi de akıntım bitti