sacmalamakizim Kızlar bugün rutin kan ve idrar verdim, doktor beyaz kanın düşük çıkmış dedi, doğumdan önce bir daha kan verip bakmak lazım dedi, bu ne demek oluyor daha önce düşük çıkan var mı? Morale ihtiyacım var. 🥺
superstar_00 sacmalamakizim Bağışıklık sisteminin zayıflamasına yol açarak vücudu enfeksiyonlara karşı savunmasız hale getirir. Yakın zamanda soğuk algınlığı vs. geçirdiyseniz ondanda olmuş olabilir.
AyeGlKarabulut sacmalamakizim bağışıklık sistemi ile alakalı kuru üzümü çekirdeği ile yiyin çok etkisi oluyor
Defnezumramom sacmalamakizim bu bizim bağışıklığımızı gösteren kan değeri bağışıklığın düşük demek bu ben kızımdan biliyorum şu an en yüksek doz kan ilacını kullanıyorum ben hematolojiye falan götürdüm lösemi falan çıkabilir altından dediler bize çok şükür laboratuvar ortamında bakıldı sıkıntı yok dediler çocuk doktoru herkeste viral oldu bu durum dedi bize ama yediğimiz içtiğimiz bişey sanki bunu tetikliyor gibi dedi
sacmalamakizim superstar_00 Evet geçirdim ama ağır olmadım, onun haricinde idrarımda protein kaçağı da vardı + olarak idrarımda enfeksiyon şüphem var, ama o da normal çıkıyor. 🤷🏻♀️
sacmalamakizim AyeGlKarabulut Gerçekten gebelikte bağışıklığım düştü, hemen hasta oluyorum, sebebi başka bir hastalık olduğunu düşünmüyorum açıkçası.
sacmalamakizim Defnezumramom Çok geçmiş olsun size de gerçekten, tedirgin eden de bir durum, sanırım bazı ilaçlarda buna neden olabiliyormuş. 🥺
Defnezumramom sacmalamakizim şu an yediğimiz içtiğimiz herşey bizi etkiliyor bnce ondan kesinlikle ya