Shrydn Ezoo tebrikler. 2 teimestr hamileliyin bal ayı zaten. Ben en ferah mutlu zamanlarımı 4-7 ay arası yaşadım valla. Sonradan canım acımaya ağırlaşmaya başlıyo insan