26+4 günlük gebeyim başlarda mide bulantım yoktu ama kokulardan dolayı yiyemezdim birşey kilo verdim sonradan toparladım
59 kiloyla gebe kaldım 53 kilo işte düştüm
Aldıkça aldım şuan 68 kiloydum geçen haftaya kadr bugün tartıda tartıldım baktım 65 kiloya düşmüşüm yanlışlık var dedim iki üç kez denedim aynı kardeşim de çıktı onun kilosu aynı ama ben vermişim
Yediklerimr dikkat ediyorum kahvaltımı öğle akşam yemeğimi yerim ama niye kilo verdim bebeğim şimdi zayıf olacak kesin
23 haftalıkken 620 grm demişti doktor bile biraz az demişti şuan kilo verdiysem oda zayıftır
Ne yapayım ben şimdi niye kilo verdim lütfen ne yapım de kilo alırım