Kızlar selammm reglime 6 gün var biliyorum daha çok var ama ben kasık agrım ve bazı belirtiler yüzünden kan verdim yine <2 çıktı. 😞 sizce durum değişir mi 6 gün içinde bu ay tüm yumurtlama zamanları vs değerlendirdim gün aşırı hep devam ettim ama beta sonucum üzdü beni , sizler ne durumdasınız 🤨