Valla ben hemşire için 1 tane 5 li set vereceğim.
Yedek olarak da 2 tane 10lu tam takım aldım onları koyacağım
Tam takımda kendi ince battaniyesi falanda var.Pusetimizi, puset örtümüzü, bebek bezi, tek kullanımlık alt açma örtüleri..vs leri de götüreceğim tabiki