Bugün kontrole gittim iki hafta once baş cevresi bi kaç gün önde gidiyor demişti bugün de karın çevresi 1hafta geriden geliyor dedi eğer böyle devam ederse perinatolojiye yönlendiricek diğer randevu iki hafta sonra ne yapmam lazım
Yengem özele başla daha detaylı bakarlar hem bir sorun olursa ararsın da diyor kafam çok karışık eşimin ailesiyle yaşıyoruz ne yapmam gerekiyor anlamadım hamileliğimin başından beri zaten hep korku hep kaygı vardı psikolojik olarak ? Bebeğimin sorunun düzelmesi için ne yapmam gerekiyor ? Kendimi korkutmak istiyorum bu zamana kadar hep dua ettim çok şükür bu zamna kadar geldik ❤️🙏 Bebeğimin kilosu 2300 bu arada yengem ona da zayıf dedi ama haftasına göre normal bence ?