Merhaba arkadaşlar bir haftadır betayla yatıyo kalkıyorum ilk gebeliğim çok da istiyorudum regli bir gün geçince 56 çıkmıştı iki gün sonra 107 olunca doktor iyi gidiyo demişti şimdi onun da üstünden dört gün geçti 400 lere gelmesi gerekirken 164de kalmış. Doktor vajinal ultrason baktı ama bi şey diyemedi. Kimyasal da olabilirmiş düşük ihtimal dış gebelik de. Ama belki de yolunda gidebilirmiş sağlıklı bir gebelik olarak. Mecbur iki gün daha bekleyeceğiz bi değer daha almak için dedi. Şu an beş hafta doldu ne lekelenme var ne kanama ne de ağrı sızı. Başına benzer bi şey gelen var mı. Dış gebelil hikayeleri çok korkuttu şu an kimyasalı tercih ederim kendi sağlığım için endişelenmeye başladım😔